Klantenservice - HollandschGoed

Contact

Voor vragen, klachten en opmerkingen kunt u gebruik maken van het onderstaande formulier.

Vul uw e-mailadres in zodat we een reactie terug kunnen sturen.

Toegang via de wallet

Als je goedkoper uit wilt zijn bij het gebruik van onze diensten raden wij de Wallet aan. Via de betaalpagina kun je eenvoudig een account aanmaken en inloggen. Bij gebruik van de wallet kun je betalen met iDeal, creditcard of je (mobiele) telefoon. Je doet dit door minuten bundels aan te schaffen, waarbij je tot 10% goedkoper uit bent (tot €0,72 per minuut).

iDeal

Bij betaling via iDeal kan je kiezen uit een aantal minuten bundels. Je hebt hierbij de keuze uit:

Nadat je een keuze hebt gemaakt uit de beschikbare bundels wordt je gestuurd naar het scherm waar je jouw bank kunt uitkiezen. Uiteindelijk kom je terecht op de pagina van de bank voor het afronden van de aankoop. De aankoop wordt discreet vermeld op je bankafschrift en in je overzicht van overdrachten bij internet bankieren.

Creditcard

Net als bij betaling via iDeal kan je bij betaling met de creditcard kiezen uit een aantal bundels. Je hebt hierbij de keuze uit:

Nadat je voor een bundel hebt gekozen word je gevraagd jouw creditcard gegevens in te vullen. Deze gegevens worden via een vertrouwde, beveiligde verbinding verstuurd. De kosten voor de aangeschafte bundel zullen discreet vermeld worden op de creditcard nota die je van je creditcard leverancier toegestuurd krijgt.

Telefoon

Voor het aanschaffen van credits via je (mobiele) telefoon kies je een bundel, die je vervolgens betaalt door tegen een tarief van €0,80 naar een 0900 nummer te bellen. De duur van dit telefoongesprek is afhankelijk van de grootte van de aangeschafte bundel. Zodra het volledige bedrag is afgerekend worden de credits automatisch bijgeschreven op jouw account. Terwijl je verbonden bent met het telefoonnummer kun je gewoon gebruik maken van je account.

Via de telefoon zijn er twee bundels beschikbaar:

De kosten voor deze dienst worden verrekend door uw (mobiele) telefoon provider. Deze telefoonkosten worden als service nummer (0900-nummer) op uw rekening vermeld zonder verdere specificaties. Op deze manier is achteraf niet zichtbaar van welke diensten u gebruik heeft gemaakt.

Klik op de onderstaande thumbnail om een voorbeeld van een telefoonrekening te bekijken.

Voorbeeld Factuur Voorbeeld Factuur

Toegang via je (mobiele) telefoon

Heb je geen zin om een account aan te maken of om met iDeal of een credit card te betalen? Bij ons kan je eenvoudig toegang krijgen tot alle content door middel van je (mobiele) telefoon.

Stap 1:

Pak uw telefoon en bel het nummer dat op uw scherm staat. U ontvangt een pincode. Onthoud deze pincode goed, of schrijf hem op. U heeft deze code nodig om toegang te krijgen tot de pagina.

Stap 2:

Vul de pincode in op de betaalpagina en blijf aan de telefoonlijn. Zodra u de pincode invult krijgt u toegang tot de pagina. Verbreek de telefoonverbinding niet, tenzij u het contact met de pagina wilt beëindigen!

Betaling

Zolang als u de telefoonlijn open houdt betaalt u. Verbreekt u de verbinding, dan stopt u ook met betalen. De kosten voor deze dienst worden verrekend door uw (mobiele) telefoon provider. Deze telefoonkosten worden als service nummer (0900-nummer) op uw rekening vermeld zonder verdere specificaties. Op deze manier is achteraf niet zichtbaar van welke diensten u gebruik heeft gemaakt.

Klik op de onderstaande thumbnail om een voorbeeld van een telefoonrekening te bekijken.

Voorbeeld Factuur Voorbeeld Factuur

Veilig en Anoniem

Het door ons gebruikte betaalsysteem is uitgebreid getest en veilig bevonden. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet voor andere doeleinden gebruikt. Er is binnen ons betaalsysteem geen sprake van abonnementen of andere verplichtingen: alle aanschaffen zijn eenmalig, en ook is er geen sprake van verborgen kosten.